Så får dina kunder att köpa igen, igen och igen

Välkommen till denna webbkurs!

ta betalt

När du gått igenom kursen har du lärt dig:

  • Vilka dina allra viktigaste kunder är
  • De bästa sätten att vårda dina viktigaste kunder
  • Hur du använder dig av sociala medier för att på ett smart sätt vårda dina kunder
  • Hur du gör detta på minsta möjliga tid
  • Det viktigaste av allt – du kommer få många råd och tips som gör att dina viktigaste kunder blir bestående kunder

Denna kurs består av

  • flera tydliga kursavsnitt
  • videopresentationer
  • mängder av bilder med kommentarer i text eller i form av röstkommentarer
  • enkla sammanfattningar efter kursavsnitten
  • text som du kan ladda ner

Jag heter Holger Wästlund och det är jag som ansvarar för denna kurs

 

Jag har under mitt yrkesliv själv använt mig av alla möjliga sätt att ta hand om mina allra viktigaste kunder och jag har även haft tillfälle att se hur andra prövat olika metoder. Jag har jobbat både som enmanskonsult och varit VD för flera företag i olika storleksklasser – det största med ca 2500 anställda och jag har dessutom hjälpt många att komma igång med egna företag eller utveckla de företag de redan har. En del har misslyckats, andra har varit succéer. Med den här webbkursen slipper du gå igenom alla de prövningar som andra tvingats till. Här beskriver jag bara sådana åtgärder för din marknadsföring som har lyckats.

Högsta betyg

Denna webbkurs bygger på innehållet i två av mina böcker

starta eget företag snabbt och lönsamtGratis marknadsföring av Holger Wästlund

 

Båda med betyg

stars_5

 

på Adlibris och Bokus

 

Kursplan

  1.   Introduktion – Så får du dina kunder att köpa igen
  2.   Dina viktigaste kunder
  3.   Så sköter du dina viktigaste kunder på en timme om dagen
  4.   Så lär du dig mer om hur du får dina kunder att komma tillbaka
  5.   Kursavslutning – Så får du dina kunder att köpa mer

Klicka på pilen för att komma till introduktionen

arrow-3D-green-right

 

Share Button